torsdag!

heeej bloggen, idag har jag varit i skolan, helt okeej börjar komma igång mer och mer med pluggandet, det är riktigt härligt! kom hem för ca en timma sen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på men jag tror jag ska baka "kärleks mums" annars ska jag lägga mig och läsa mer i kurs boken,, aja vi får se vad som händer.. imorron är det skolfoto kl 08:30 ångest har jag över hur jag ska ha på mig hur jag ska ha mitt hår och hur jag ska lee men jag tror att det är många tjejer som tänker likadant som jag, hoppas jag hittar ngt jag ha på mig och så hoppas jag att jag verkligen känner mig fin imorron och inte känner mig äcklig för då kommer allt bli blää imorron men jag får hoppas på det bästa. nu ska jäg väl gå ner och kanske börja baka, pussas!!

 // Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0