onsdag!

hejsan allesammans! här sitter jag och skriver ett litet inlägg brevid mig har jag marie fast hon sover, snart ska vi dra i väg till kallhäll för Marie och Bella ska ha dans där för alla som vill det är bara att komma dit. dansen ska hållas i källtorp skolan som ligger i kallhälls centrum det börjar kl 18-18.45. efter det ska vi på möte, det va igenkligen så att bara Marie, Camilla och yasse skulle gå på mötet men yasse är tyvärr sjuk så jag får gå dit istället för henne, mötet handlar om lokaltrafiken i sthlm under mötet blir man bjuden på fika sen får man en bio billjett! Tack Yasmine!
men nu ska jag börja kirra mig lite grann, hejdå vi hörs senare!!! // Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0