Måndag vecka 38!

hallå! Dagen har varit seg och ganska tråkig.. det bror nog till stor del på att jag varit trött och lite smått irriterad. idag hade vi oxå våran första idrotts lektion. det gick jätte bra och va kul. efter idrotten blev det bråk men jag orkar inte gå in på det. nu sitter jag och skriver kom precis in från att vart ute med vovven när jag va gick ut fick jag slänga på mig min vinter jacka det är ju så himmla kallt ute nu. jag ska ha samma jacka som förra året men det här året ska jag bära den på ett mycke bättre sätt en förra.. jag kan slänga upp en bild sen på hur jag såg ut i den förra året. nu ska jag nog gå ned och intrvjuva pappa om hans uppväxt och lite sånt, aja vi hörs nog lite senare. PUSS// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0