hemma igen! :D

igår kom jag och louise hem från dalarna, super skönt verkligen! :) (bilder kommer senare)
bussen släppte av oss i stäket där vi sedan blev hämtade. när jag kom hem så böt jag om snabbt, sedan blev det middag på restaurangen i centa med la famila, mys.
efter det träffade jag tjejerna, vi var ute och pratade mest och jag var supertrött så var väl tillbaka i hemmet vid 22 tiden?
somnade runt 23.
idag vaknade jag runt 10-11. datade lite och hoppade sedan in i duschen. efter det vart det lite singstar med syster.
haha det är faktist ganska kul ibland (a)
om en stund ska jag börja fixa mig och äta oså för att senare börja röra mig hem till camilla.
hon är ensam hemma ikväll så vi tjejer ska ha roligt hos henne, och sedan träffa annat folk tror jag.  ;D
nu måste jag kila. puss marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0