hej på er..

.. har inte uppdaterat mycket alls, men tror ingen av oss har varken haft tid eller ork.
tänkte skriva lite kort om helgen.

i fredags var det skola som vanligt. efter skolan mötte jag camilla, vi gick hem tillsammans.
efter en kort stund hemma så gick vi, la famila, ner till centa och åt middag. efter det gick jag hem och fixade mig.
vi (jag, camilla och louise) skulle egentligen åka iväg till Tjejmässan i jakobsberg, där yasmine jobbade. men det blev inte av, så vi åkte hem till en vän. där var det lite folk, och vi hade det jätte trevligt. när jag kom hem, så tvättade jag bort sminket och kollade på tv, somnade sedan. men yasse ringde och väkte mig när hon kom hem från tjejmässan. hon kom hit, hem till mig och sov här.

på lördag chillade vi hela dagen typ. pluggade lite hemma hos camilla och mot kvällen var det nattcup i kallhällssporthall. så vi gick ner dit och kollade på killkompisarna som spelade.
det var väldigt mycket folk där nere, vilket var roligt. killarna förlorade finalen med 2-1 fast dem var superduktiga ändå!
vi gick hem, inte alls för sent och jag sov hos camilla. 

i söndags, igår så pluggade vi hemma hos camilla och planerade middag och shopping nästa helg, det kommer nog bli jätte mysigt! senare mot kvällen gjorde vi en sockerkaks smet och låg i camillas säng och pratade.
jag gick hem ganska tidigt, för jag var jätte trött.
jaa.. det var lite om våran helg i stora drag.

det är så svårt att skriva, för man vet inte vad ni vill läsa om!
ni får börja kommentera mer, så skriver vi mer. ;)
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0