:)

hejsan, jag har inte skrivit på ett tag så tänkte att det var dags nu..

kvällen spenderades hemma hos camilla, med yasse. vi kollade på top model, åt godis och pluggade.
jag trodde aldrig jag skulle klara av att göra dem tre sakerna samtidigt. men det gick faktist, och jag är chockad!
när topmodel var slut så gick jag hem, har pratat med louise i telefon en stund. vi har skolfoto i morgon..  usch för det.

igår kväll åkte jag en snabbis in till kista. jag köpte en supersöt  kofta från gina (yasmine visade mig den!) kan lägga upp bild i morgon, jag fotar nog en dagens outfit eller ngt.. :)
nu ska jag fortsätta skriva lite på mitt svenska steg, och sedan är det dags att sova! 
puss marie


La in lite bilder från dagen, men det är ngt fel tydligen.
lägger in bilder i morgon om det går!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera mer ! :)

2008-09-15 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0