banan

Tjaaaaaaaaa!!!
Nu sitter jag här i enbart handduk, har precis duscha.
gårdagen började med att jag försov mig haha så jag skippade skolan, skulle komma dit vid 12 ungefär så det kändes bara onödigt. HAHA, och jag färgade min utväxt igår.. åh fyfan.. ingen kommentar.. Iallafall senare träffade jag Yasmine, Marie och Louise vi satt bara ute först sen inne på "gården" hahaa, gjorde inte mkt alls, sen drog alla hemåt och jag och Yasmine hem till mig och sov.
Vaknade vid.. halv 12 snåret? haha ingen aning (a) så käka vi fruuullleee och Yasse drog hem å lalalalaa.
AAA MM AAA, idag ska jag va ensam hemma tyyyp, så vi tjejer ska vara här åså, får se vad vi hittar på.
 
puss camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0