16 september

TJA! ;D
jag har precis kommit hem, har vart ute med några vänner vi var lite på gården också det var ganska kul faktist..
Det hände massa sjukt, orkar inte skriva allt för ni kommer ändå inte fatta ett skit.. så jag skiter i det! HAHA

idag har jag pluggat jätte bra!
vi började dagen med bild&form. Vi jobbade med lera igen. det var jätte svårt, så får se vilket betyg jag får på min lilla skål eller var det nu är. hoppas Hans (min lärare) är snäll, som han brukar och ger mig ett VG iallafall.. ska prata mer med honom på fredag. :)
efter bild&form var det kurs. det var ganska chill. vi kollade lite på en del av en film och pratade lite. filmen verkade vara väldigt bra.
efter kursen hade jag och louise svenska. Vi pratade och skrattade bort en stund av lektionen men mot slutet gick det väldigt bra för oss båda. louise skrev på sin pjäs och jag på min bildanalys.
jag ska skriva klart den ikväll eller i morgon så att jag kan redovisa denna vecka. :)
när jag kom hem så började jag på en uppgift som ska vara inlämnad i morgon. det gick bra men tog en liten paus då jag gick hem till camilla, efter det gick jag ut. och nyss när jag kom hem så skrev jag klart uppgiften på datan!

det har inte hänt så mycket mer idag faktist. ska strax sminka av mig och ta en macka. är jätte hungrig. efter det ska jag lägga mig är jätte trött.
skriver mer i morgon, peace and love, marie! ;) HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0